مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 اردیبهشت 1397 ساعت 08:162018-04-23فرهنگي

جذب مخاطب جشنواره کودک بر عهده سینماها


مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان اصفهان گفت: سال گذشته در برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان شرایط اصلی جذب مخاطب را سینماها بر عهده داشتند چراکه جذب مخاطبان به سینمای خوب و سانس بندی خوب برمی گردد.

- سید مصطفی حسینی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، در خصوص برگزاری جشنواره بین المللی کودک و نوجوان سال 97 اظهار کرد: جشنواره کودک به بنیاد فارابی و شهرداری اصفهان مربوط است و در همین خصوص جلساتی در اصفهان تشکیل شده است که ظاهراً صحبت از برگزاری جشنواره در اواخر تیرماه است اما تا به امروز در این رابطه کسی با ما صحبتی انجام نداده است.

وی افزود: سال گذشته در برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان شرایط اصلی جذب مخاطب را سینماها بر عهده داشتند چراکه جذب مخاطبان به سینمای خوب و سانس بندی خوب برمی گردد و این موضوع اهمیت دارد که فیلم های جشنواره را بتوان خوب نمایش داد و بتوان با بهترین کیفیت پذیرای مخاطبان جشنواره بود.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان اصفهان در خصوص آمادگی برای در اختیار گذاشتن سالن های سینما برای جشنواره کودک گفت: اختصاص دادن سالن های سینما به درخواست برگزار کنندگان جشنواره باز می گردد؛ سال گذشته پردیس سینمایی چهارباغ، سینما فلسطین و سینما سپاهان را در اختیار جشنواره گذاشتیم اما امسال هنوز مشخص نکردن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب مخاطب جشنواره کودک بر عهده سینماها

جذب مخاطب جشنواره کودک بر عهده سینماها