مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 اردیبهشت 1397 ساعت 03:262018-04-23سياسي

یادداشت/ محمد ایمانی شخصیت ایرانی و چالش چند شخصیتی ها


اگر آشفته بازار پیام رسان خارجی، معبر دشمن برای شبیخون امنیتی نظیر اغتشاش دی ماه و کشتن عده ای بیگناه شد که مشابه آن را در تحریک دراویش داعشی به جنایت خیابان پاسداران دیدیم، - آیا می شود امنیت و آرامش و ثبات کشور را با 50 هزار شغل ادعایی که به طرق دیگر قابل تامین بوده، معامله کرد؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های " محمد ایمانی در سرمقاله شماره امروز روزنامه کیهان نوشت: 1- رصد فضای سیاسی و رسانه ای، از پروژه و هجمه ای سازمان یافته برای اعتبارزدایی از نهادهای راهبردی حافظ قانون و امنیت و اقتدار ملی حکایت می کند.

عقده گشایی همزمان و هماهنگ علیه نیروی انتظامی، سپاه پاسداران و اطلاعات سپاه، قوه قضاییه و سازمان بازرسی در کنار فشار بر وزارت اطلاعات برای درگیر نشدن با شبکه نفوذ نمی تواند اتفاقی باشد.

خوش بینانه ترین احتمال، اهمیت تولید مسئله و حاشیه برای لاپوشانی بی کفایتی بزرگ طیف اعتماد کننده به غرب است که نمی خواهند اعتراف کنند آدرس بیراهه داده و موجب خسارت های بزرگ شده اند.

2- اما بر اساس قرائن و شواهد، احتمال های دیگری را هم باید جدی گرفت.

حرکت سازمان یافته برای منفعل کردن بازوهای نظارتی و امنیتی نظام در حالی است که دشمن همین چند ماه اخیر، به تلافی هزیمت سنگین در سوریه و عراق و لبنان و یمن، اقدام به چند پاتک سنگین برای ایجاد بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت/ محمد ایمانی شخصیت ایرانی و چالش چند شخصیتی ها

یادداشت/ محمد ایمانی شخصیت ایرانی و چالش چند شخصیتی ها