مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 اردیبهشت 1397 ساعت 23:052018-04-22اقتصادي

دولت با موتورسیکلت سازان کنار آمد


دولت با درخواست موتورسیلکت سازان مبنی بر ارائه فرصت 10 ماهه تا ابتدای دی ماه سال جاری به منظور تولید موتورسیکلت هایی با استاندارد یورو 4 و شماره گذاری مجدد موتورسیکلت ها با استاندارد یورو 3 تا آن زمان، - موافقت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از درخواست موتورسیکلت سازان به منظور ارائه فرصتی 10 ماهه" برای تولید موتورسیکلت بر اساس استاندارد یورو 4، درخواستی را به سازمان حفاظت محیط زیست ارجاع داده تا بر اساس آن تا ابتدای دی ماه سال جاری به واحدهای تولیدی زمان داده شود که بتوانند تولیدات خود را با مطابق با استاندارد یورو 4 روانه بازار کنند.

تقاضایی که جهت اجرا نیازمند موافقت سازمان حفاظت محیط زیست و تصویب در هیئت دولت بود چرا که به دلیل اجرای این مصوبه از ابتدای سال جاری، هیچ موتورسیکلتی با استاندارد یورو 4 مجوز تولید و شماره گذاری نداشت و تمامی تولیدکنندگان تا مشخص شدن نتیجه نهایی دست نگه داشته بودند.

درخواستی که پس از ارجاع، در تاریخ (1397.

1.

30 توسط هیات دولت به آن پاسخ داده شده است.

در مصوبه ارسال شده از سوی نهاد ریاست جمهوری به وزارت صنعت، معدن و تجارت که به صورت اختصاصی در اختیار ایسنا قرار گرفته آمده است: "به پیوست تصویر نامه شماره 8.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت با موتورسیکلت سازان کنار آمد

دولت با موتورسیکلت سازان کنار آمد