مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 اردیبهشت 1397 ساعت 21:262018-04-22بين الملل

معارضان سوری: عناصر «ارتش آزاد» در منطقه عفرین غارت و سرقت می‎کنند


معارضان سوری از غارت و سرقت اموال و دارایی ساکنان باقی‏مانده منطقه عفرین در شمال سوریه توسط عناصر مسلح تحت حمایت ترکیه موسوم به «ارتش آزاد سوریه» خبر دادند.

- معارضان سوری از غارت و سرقت اموال و دارایی ساکنان باقی‏مانده منطقه عفرین در شمال سوریه توسط عناصر مسلح تحت حمایت ترکیه موسوم به ارتش آزاد سوریه خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، گروه موسوم به دیده بان حقوق بشر سوریه وابسته به معارضان اعلام کرد که عناصر ارتش آزاد سوریه تحت حمایت ترکیه، اموال و دارایی اهالی باقی‎مانده منطقه عفرین را به سرقت می‏ برند.

معارضان سوری تاکید کردند که ارتش آزاد تحت حمایت ترکیه تعدادی از خانواده‎های ساکنان شرق عفرین را اخراج کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازالمیادین، دیده بان حقوق بشر سوریه می گوید که عناصر ارتش آزاد، به بازداشت جوانان و مردان سوری در منطقه عفرین اقدام کردند.

ارتش ترکیه بیستم ژانویه 2018 عملیات شاخه زیتون در عفرین واقع در شمال سوریه را به بهانه مبارزه با یگان های مدافع خلق کُرد آغاز کرد و پس از گذشت دو ماه از شروع عملیات عفرین، کنترل کامل آن را در دست گرفت.

 ترکیه قبل از حمله به عفرین و برای توجیه آغاز عملیات شاخه زیتون اعلام کرده بود که یگان های مدافع خلق شاخه ای از حزب کارگران کردستان ترکیه (پ ک ک) است که در اتحادیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معارضان سوری: عناصر «ارتش آزاد» در منطقه عفرین غارت و سرقت می‎کنند

معارضان سوری: عناصر «ارتش آزاد» در منطقه عفرین غارت و سرقت می‎کنند