مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 اردیبهشت 1397 ساعت 18:512018-04-22سياسي

تأکید رییس قوه قضاییه بر برخورد با قضات متخلف در نشست مشترک قوای سه گانه


رییس قوه قضاییه بر برخورد با قضات متخلف تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ولی داداشی نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جزییات نشست مشترک قوای سه گانه که امروز در صحن پارلمان برگزار شده است، گفت: در این جلسه بر موضوع همدلی بیشتر بین سران قوا و نیز همراهی بیشتر مجلس با سایر نهاد های دولتی و قوه قضاییه از سوی مجلس مورد تأکید قرار گرفت.

وی افزود: در نشست مشترک قوای سه گانه، بحث بر این شد که از سرمایه گذای، از سوی مجلس، دولت و قوه قضاییه حمایت شود و همه قوا با تمام توان نسبت به این موضوع اهتمام جدی داشته باشند.

نماینده مردم آستارا در مجلس یکی دیگر از موارد مطرح شده در نشست مشترک قوای سه گانه را بررسی بحران های اشتغال و کمبود آب در کشور عنوان کرد و گفت: این ها جزو موضوعاتی بود که از سوی مجلس و رییس قوه قضاییه مطرح شد؛ البته رییس قوه قضاییه در راستای توسعه قضایی و اینکه حتما در دستگاه قضایی رویکرد این است که عدالت، پیشه شده و با قضات متخلف برخورد شود، مواردی را مطرح کرد.

داداشی اضافه کرد: رییس قوه قضاییه در نشست مشترک قوای سه گانه بر موضوع حمایت از سرمایه گذاری حمایت شد و نیز همگرایی بیشتر بین قوا تأکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید رییس قوه قضاییه بر برخورد با قضات متخلف در نشست مشترک قوای سه گانه

تأکید رییس قوه قضاییه بر برخورد با قضات متخلف در نشست مشترک قوای سه گانه