مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 اردیبهشت 1397 ساعت 18:062018-04-22بين الملل

آلمان: دولت اسد نباید در روند تحقق صلح سوریه کنار گذاشته شود


وزیر دفاع آلمان در گفت وگو با یکی از رسانه های این کشور در دفاع از اقدام غیرقانونی نظامی سه کشور غربی علیه سوریه مدعی شد که این حملات زمینه را برای مذاکرات صلح فراهم کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس"، اورسولا فون درلین وزیر دفاع آلمان گفت که کشورش می توانست در اقدام نظامی اخیر سه کشور  آمریکا، فرانسه و بریتانیا در سوریه مشارکت داشته باشد.

وی در این مورد به نشریه آلمانی بیلد آم زونتاگ گفت: آنچه بریتانیا در زمینه حمله هوایی صورت داد را ما هم می توانستیم انجام دهیم اما این بار از ما درخواست نشده بود.

وزیر دفاع آلمان همچنین گفت که آلمان به عنوان کشوری که تلاش می کند تا کرسی دائم شورای امنیت را به دست آورد، باید مسئولیت بیشتری در زمینه مسایل جهانی بپذیرد و افزود که کشوری مانند آلمان که از لحاظ سیاسی و اقتصادی کشور مهمی است باید به چنین مواردی توجه داشته باشد.

فون در لین معتقد است که پس از اقدام نظامی در سوریه امکان تحقق آتش بس در سوریه افزایش یافته است و افزود: این حمله زمینه را برای اقدام به منظور دستیابی به صلح امکان پذیر کرده است و باید با دولت اسد در این مورد مذاکره شود.

این مقام آلمانی همچنین گفت: باید مراقب باشیم که سوریه به طور کامل در این روند کنار گذاشته نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلمان: دولت اسد نباید در روند تحقق صلح سوریه کنار گذاشته شود

آلمان: دولت اسد نباید در روند تحقق صلح سوریه کنار گذاشته شود