مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 اردیبهشت 1397 ساعت 17:462018-04-22سياسي

تولیت آستان قدس رضوی به جمهوری تاتارستان سفر می کند


تولیت آستان قدس رضوی با دعوت رییس جمهور و مقامات دینی جمهوری تاتارستان و نیز پیگیری وزارت امورخارجه و سازمان فرهنگ ارتباطات اسلامی برای گسترش تعاملات مذهبی، - فرهنگی و علمی به این جمهوری مسلمان نشین فدراسیون روسیه سفر می‎کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از مشهد به نقل از آستان نیوز، مدیر مرکز امور بین الملل آستان قدس رضوی گفت: تولیت آستان قدس رضوی با دعوت رییس جمهور و مقامات دینی جمهوری تاتارستان و نیز پیگیری وزارت امورخارجه و سازمان فرهنگ ارتباطات اسلامی، برای گسترش تعاملات مذهبی، فرهنگی و علمی به این جمهوری مسلمان نشین فدراسیون روسیه سفر می‎کند.

حجت الاسلام محمدعلی موحدی ادامه داد: تاتارستان محل ورود اسلام به روسیه بوده و امروز این جمهوری به عنوان کانون فرهنگی و مذهبی مسلمانان فدراسیون روسیه شناخته می شود و نقش بسیار مؤثر و عمیقی در ساختار مذهبی و فرهنگی سایر جمهوری های خودمختار روسیه دارد، به گونه ای که مرکز علوم دینی فدراسیون روسیه، جمهوری خودمختار تاتارستان و شهر قازان و بولقار است.

وی افزود: آکادمی اسلامی بولقار در تاتارستان به عنوان ملجأ و مرکز سیاست گذاری و استانداردسازی علوم اسلامی و دینی در تاتارستان تعریف شده است و کلیه مراکز دینی در ترویج و گسترش علوم دینی فدراسیون روسیه از این آکادمی سرمشق می‎ گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولیت آستان قدس رضوی به جمهوری تاتارستان سفر می کند

تولیت آستان قدس رضوی به جمهوری تاتارستان سفر می کند