مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 اردیبهشت 1397 ساعت 17:102018-04-22فرهنگي

تاکید بر روابط ایران و اسلواکی در حوزه کتاب و ادبیات


در دیدار معاون فرهنگی وزارت ارشاد با معاون وزیر فرهنگ اسلواکی بر روابط فرهنگی ایران و اسلواکی در حوزه کتاب و ادبیات تاکید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محسن جوادی، معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با کونراد ریگو، معاون وزیر فرهنگ اسلواکی، سفیر این کشور در ایران و هیات همراه در روز یکشنبه (2 اردیبهشت) دیدار کرد.

محسن جوادی در این دیدار با اشاره به توسعه و گسترش روابط فرهنگی میان دو کشور گفت: بسیار خرسند هستیم که شروع روابط ایران و اسلوکی با فعالیت های فرهنگی آغاز شده است و امیدواریم که این ارتباطات نقطه آغازی برای همکاری های گسترده و تعاملات فرهنگی میان دو کشور باشد.

وی افزود: امیدوارم این همکاری ها با سفرهای دوجانبه میان دو کشور تعمیق پیدا کند زیرا مردم ایران با کشورهای اروپای شرقی کمتر آشنا هستند.

همچنین آثار ادبی کمتری از این محدوده جغرافیایی به زبان فارسی ترجمه شده است.

گسترش ارتباطات و رفت وآمدهای فرهنگی می تواند به ایجاد یک تبادل فرهنگی میان دو کشور منجر شود و شناخت دو کشور را بیشتر کند.

معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به نحوه تعامل فرهنگی میان دو کشور گفت: این تعاملات می تواند از طریق اعزام دانشجو و یا گروه های هنری ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر روابط ایران و اسلواکی در حوزه کتاب و ادبیات

تاکید بر روابط ایران و اسلواکی در حوزه کتاب و ادبیات