مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 اردیبهشت 1397 ساعت 17:062018-04-22اجتماعي

احتمال بارش برف در برخی استان های کشور


مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی با اشاره به فعالیت سامانه بارشی در غالب نقاط کشور گفت: آینده احتمال بارش برف در ارتفاعات البرز غربی، - مرکزی و برخی مناطق سردسیر شمال غربی کشور وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو"، احد وظیفه درباره وضعیت جوی سه روز آینده کشور اظهار کرد: سامانه بارشی که از روز جمعه وارد کشورمان شده است، امروز یکشنبه بخش هایی از غرب، مرکز، شمال، سواحل خزر، البرز مرکزی و رفته رفته شرق کشور را در برمی گیرد.

وی افزود: امروز فعالیت سامانه بارشی در نیمه غربی کشور شدت می یابد و در برخی ساعات شاهد رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید در مناطق ذکر شده هستیم.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: طی ساعات آینده احتمال بارش برف در ارتفاعات البرز غربی، مرکزی و برخی مناطق سردسیر شمال غربی کشور وجود دارد.

به گفته وظیفه، طی ساعات آتی وزش باد شدید در بخش هایی از استان های خوزستان، بوشهر، فارس، اصفهان و سمنان رخ می دهد که احتمال گردوخاک و کاهش کیفیت هوا در استان های ذکر شده وجود دارد.

وی تصریح کرد: طی روز دوشنبه نیز بارش ها در غالب مناطق کشور به جز بخش های جنوب شرقی ایجاد می شود که شدت بارش ها در بخش های غرب و سواحل خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال بارش برف در برخی استان های کشور

احتمال بارش برف در برخی استان های کشور