مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 اردیبهشت 1397 ساعت 16:412018-04-22اجتماعي

به بهانه روز زمین پاک باور کنید من زنده ام، نفس می خواهم


22 آوریل هر سال به عنوان روز زمین پاک نامگذاری شده و نامگذاری این روز بهانه خوبی برای یادآوری اهمیت محیط زیستی سالم و پاکیزه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از اراک، امسال 22 آوریل مصادف با 2 اردیبهشت در تمام دنیا روز جهانی زمین پاک برگزار و به همه مردم روی زمین یادآوری شد که نباید زمین را فراموش کنند.

زمین جان دارد، نفس می کشد، ما با می خوابد و بیدار می شود، خسته می شود، فریاد می زند و فریادش گاهی زلزله ای می شود بر جان زمین و زمان و همه چیز را در هم می کوبد.

زمین نفس می خواهد، جایی برای زیستن، آرام و بی صدا، به دور از دستان ناپاکی که پاکی اش را چنگ می زنند و به غارتش ببرند.

زمین زنده است و با انسان ها زندگی می کند، انسان ها از خاکش آمده اند و زمین پس از مرگ عاشقانه وار آنها در سینه خود جای می دهد، اما چه بی رحم هستیم ما انسان ها، بی رحم با دستانی ناپاک که هیچگاه نمی خواهیم باور کنیم زمین زنده است و نفس می کشد، کدام انسان زنده ای است که دوست دارد آلوده باشد، دیگران آب دهانشان را بر روی او بریزند، زباله هایشان را و .

کثیف ترین انسان روی زمین هم که باشیم از اینکه دیگران بخواهند ما را آلوده کنند، نفرت داریم، حالمان بهم می خورد، ای کاش برای لحظه ای که شده انسان ها خودشان را جای زمین بگذارند، وای چه می شود؟ زمین پناهگاه انسان ها و خانه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به بهانه روز زمین پاک باور کنید من زنده ام، نفس می خواهم

به بهانه روز زمین پاک باور کنید من زنده ام، نفس می خواهم