مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 اردیبهشت 1397 ساعت 15:302018-04-22بين الملل

ریاض مالکی: حمایت های آمریکا از اسراییل واقعیت های موجود را تغییر نمی دهد


وزیر خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین تاکید کرد که لغو اصطلاح "اراضی اشغالی" و تبدیل آن به کرانه باختری و نوار غزه توسط وزارت خارجه آمریکا واقعیت امر و وضعیت قانونی اراضی فلسطینی را تغییر نخواهد داد.

- وزیر خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین تاکید کرد که لغو اصطلاح "اراضی اشغالی" و تبدیل آن به کرانه باختری و نوار غزه توسط وزارت خارجه آمریکا واقعیت امر و وضعیت قانونی اراضی فلسطینی را تغییر نخواهد داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از الیوم السابع، ریاض مالکی، وزیر خارجه فلسطین خاطرنشان کرد: تلاش های دیوید فریدمن، سفیر آمریکا در تل آویو درخصوص برداشتن اصطلاح "اراضی اشغالی" این نتیجه را القا می کند که ایالات متحده کاملاً اعتبار خود را از دست داده و دیگر اساس برای رجوع به آن جهت حل نزاع ها به حساب نمی آید.

وی در ادامه افزود: جانبداری کامل در برابر اشغالگری و شهرک سازی خارج از عقل و منطق است.

المالکی تاکید کرد: آمریکا خطری برای تمامی جهان محسوب می شود و در برابر حق و حقوق فلسطینیان دشمنی می کند امری که حمایت و پشتیبانی جدی کشورهای عربی، اسلامی و بین المللی را در رویارویی با اقدامات واشنگتن می طلبد.

وزیر خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین با بیان این که رهبری فلسطین دست به اقدامات دیگری خواهد زد که در آینده ای نزدیک از این اقدامات پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریاض مالکی: حمایت های آمریکا از اسراییل واقعیت های موجود را تغییر نمی دهد

ریاض مالکی: حمایت های آمریکا از اسراییل واقعیت های موجود را تغییر نمی دهد