مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 اردیبهشت 1397 ساعت 13:512018-04-22دانش

مسائل فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد سمنان مورد بررسی قرار گرفت


جلسه هم اندیشی روسا، معاونین، مدیران و روحانیون و ائمه جماعات واحد های دانشگاهی استان سمنان با حضور ابراهیم کلانتری معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ابراهیم کلانتری، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه هم اندیشی روسا، معاونین دانشجویی و فرهنگی، روحانیون و ائمه جماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان که به میزبانی واحد سمنان برگزار شد به واکاوی تاریخی پیدایش دانشگاه ها در پهنه جهانی پرداخت و با تشریح فلسفه وجودی دانشگاه ها در دوره های مختلف زمانی به تبیین تاثیر دانشگاه های غربی در زندگی بشر پرداخت.

کلانتری دانشگاه های غربی را کپی برداری شده از نظامیه های ایران عنوان و با اشاره به سیر تحولات تاریخی در مسیر تکامل دانشگاه ها اظهار کرد: فلسفه اولیه به وجود آمدن دانشگاه ها در دنیای غرب اهداف اقتصادی و گذر از اقتصاد سنتی به اقتصاد مدرن بوده است.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه تاسیس دانشگاه در ایران بر اساس الگو های غربی و آمریکایی بوده است تصریح کرد: کارکرد واقعی دانشگاه در بدو تاسیس در ایران، غربی سازی، ضدیت با دین و فرهنگ ملی و توانمندی های ایرانی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسائل فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد سمنان مورد بررسی قرار گرفت

مسائل فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد سمنان مورد بررسی قرار گرفت