مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 اردیبهشت 1397 ساعت 13:002018-04-22سياسي

ظرفیت های عظیم دریای خزر مورد غفلت واقع شده است


جانشین معاونت آموزشی دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر گفت: ظرفیت های عظیم دریای خزر مورد غفلت واقع شده است.

- جانشین معاونت آموزشی دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر: ظرفیت های عظیم دریای خزر مورد غفلت واقع شده است جانشین معاونت آموزشی دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر گفت: ظرفیت های عظیم دریای خزر مورد غفلت واقع شده است.

سیدشهاب الدین حجازی در گفت وگو با ایسنا با بیان این که شناخت دریای خزر برای عموم مردم به ویژه جوانان و نوجوانان که آینده سازان این کشور هستند از اهمیت زیادی برخوردار است، به نقش مهم این دریا در راهبرد توسعه دریامحور کشور اشاره کرد و گفت: دریای خزر با توجه به موقعیت ممتازی که در ژئواکونومیک، ژئواستراتژیک، ژئوپلتیک و ژئوکالچر منطقه دارد، از جایگاه بسیار مهمی برای جمهوری اسلامی ایران برخوردار بوده، اما متاسفانه هنوز ابعاد بسیاری از آن ناشناخته باقی مانده است.

وی افزود: مردم کشور ما دریای خزر را تنها به عنوان یک دریای توریستی می شناسند و از گنجینه عظیمی که در سطح و بستر این دریا خفته است ناآگاه و یا کم اطلاع هستند.

جانشین معاون آموزشی دانشگاه علوم دریایی امام خمینی نوشهر با اشاره به برگزاری همایش استانی شناخت دریای خزر که توسط آموزش و پرورش نوشهر برگزار شد، با مثبت ارز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت های عظیم دریای خزر مورد غفلت واقع شده است

ظرفیت های عظیم دریای خزر مورد غفلت واقع شده است