مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 اردیبهشت 1397 ساعت 12:562018-04-22اجتماعي

قطار مشهد ـ شلمچه بعد از ماه مبارک رمضان راه اندازی می شود


مدیرکل هماهنگی امور رفاهی استانداری خراسان رضوی با اشاره به اینکه اربعین امسال مرز مهران و شلمچه به خراسان رضوی اختصاص دارد، گفت: قطار مشهد ـ شلمچه بعد از ماه مبارک رمضان راه اندازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، مهدی فروزان پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد هماهنگی اربعین که در استانداری خراسان رضوی برگزار شد، با اشاره به مسؤولیت های این استان در مراسم پیاده روی اربعین با بیان اینکه هیچ مسؤولیتی در مسیر نجف به کربلا به عهده خراسان رضوی نیست، اظهار داشت: در تقسیمات مرزها، مرز شلمچه و مهران به خراسان رضوی داده شده است.

  وی با بیان اینکه قطار مشهد ـ  شلمچه راه اندازی می شود، اضافه کرد: طی هماهنگی با راه آهن، بنا شد، قطار مشهد ـ شلمچه بعد از ماه مبارک رمضان راه اندازی شود که در ابتدا مسیر مشهد ـ  اهواز و مشهد ـ  خرمشهر پیشنهاد شد، اما ما اصرار بر مسیر مشهد ـ شلمچه داشتیم.

مدیرکل هماهنگی امور رفاهی استانداری خراسان رضوی یادآور شد: معاونت های عمرانی هم عضو جلسات ستاد همگانی هستند تا زیرساخت های لازم را هماهنگ کنند که خراسان رضوی در این حوزه مسؤولیتی بر عهده ندارد.

فروزان با اشاره به اینکه مسؤولیت کنسولی خراسان رضوی به عهده عراق است، متذکر شد: تقسیمات مرزی استان ها مشخص شده و خراسان رضوی در این حوزه مسؤولیتی ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطار مشهد ـ شلمچه بعد از ماه مبارک رمضان راه اندازی می شود

قطار مشهد ـ شلمچه بعد از ماه مبارک رمضان راه اندازی می شود