مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 اردیبهشت 1397 ساعت 11:102018-04-22پزشكي

تلاش متخصصان برای توانمندسازی کشور به منظور ایجاد جامعه پاک و ایمن


همزمان با روز جهانی زمین پاک، از سوی سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی، گردهمایی علوم زمین با هدف استفاده از تجارب متخصصان برای ایجاد جامعه پاک و ایمن برگزار شد.

- تلاش متخصصان برای توانمندسازی کشور به منظور ایجاد جامعه پاک و ایمن همزمان با روز جهانی زمین پاک، از سوی سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی، گردهمایی علوم زمین با هدف استفاده از تجارب متخصصان برای ایجاد جامعه پاک و ایمن برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا دکتر محمدرضا قاسمی، دبیر علمی سی و هفتمین گردهمایی علوم زمین با اشاره به برگزاری روز جهانی زمین پاک در تاریخ 2 اردیبهشت ماه، گفت: از سال 1970 روزی به عنوان "زمین پاک" نامگذاری شد و در سال جاری 192 کشور در برنامه های این روز مشارکت دارند.

وی هدف اصلی از برگزاری این گردهمایی را استفاده از تجارب متخصصان تراز اول جامعه و ارائه مقاله های کیفی در این رویداد دانست.

قاسمی، محور اصلی این نشست را "جامعه ایمن و زمین پاک" عنوان کرد و یادآور شد: در این گردهمایی در خصوص نقش زمین شناسی در محیط زیست پاک و جامعه ایمن، اکتشاف و استخراج مواد معدنی به شیوه سازگار با محیط زیست، ایمن سازی جامعه در برابر بلایای طبیعی و توسعه تاب آور شهرها و روستاها بحث و تبادل نظر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش متخصصان برای توانمندسازی کشور به منظور ایجاد جامعه پاک و ایمن

تلاش متخصصان برای توانمندسازی کشور به منظور ایجاد جامعه پاک و ایمن