مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 اردیبهشت 1397 ساعت 10:512018-04-22دانش

ماموریت دانشگاه آزاد تاسیس شعبه های این دانشگاه در کشور های همسایه است


یکی از ماموریت های دانشگاه آزاد تاسیس شعبه های این دانشگاه در کشور های همسایه است و از چند سال پیش در کابل هم شعبه ای در دانشگاه آزاد مشغول فعالیت شده است.

- ماموریت دانشگاه آزاد تاسیس شعبه های این دانشگاه در کشور های همسایه است " رییس هیات امنای دانشگاه آزاد گفت:یکی از ماموریت های دانشگاه آزاد تاسیس شعبه های این دانشگاه در کشور های همسایه است و از چند سال پیش در کابل هم شعبه ای در دانشگاه آزاد مشغول فعالیت شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی اکبر ولایتی در دیدار با وزیر علوم افغانستان اظهارکرد: یکی از ماموریت های دانشگاه آزاد تاسیس شعبه های این دانشگاه در کشور های همجوار است و از چند سال پیش هم در کابل هم شعبه ای در دانشگاه آزاد مشغول فعالیت شده است.

وی تصریح کرد: علاوه بر این تعداد زیادی از برادران و خواهران افغانستان در مدارس و دانشگاه های ما تحصیل می کنند.

حدود 15 هزار نفر از شهروندان افغانستان از دانشگاه های ایران فارغ التحصیل شده اند و بیش از 10 هزار نفر نیز در حال تحصیل هستند.

وی با بیان اینکه دو کشور ایران و افغانستان علاوه بر همسایگی دارای زبان و تاریخ مشترکی هستند، گفت: از جمله مبارزات افغانستان علیه بیگانگان، ایران پذیرای مهاجرین بوده و آموزش های مشترک و استفاده از امکانات دو کشور در سطح آموزش ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماموریت دانشگاه آزاد تاسیس شعبه های این دانشگاه در کشور های همسایه است

ماموریت دانشگاه آزاد تاسیس شعبه های این دانشگاه در کشور های همسایه است