مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 اردیبهشت 1397 ساعت 10:452018-04-22فناوري

پرده برداری اینتل از یک پردازنده سریع و جدید


شرکت اینتل در 40 سالگی نخستین پردازنده تولیدی خود، قصد دارد از تراشه جدیدی رونمایی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از وب سایت digitaltrends، اینتل، یک شرکت تجهیزات رایانه ای در ایالات متحده آمریکاست که در زمینه تولید سخت افزارهای رایانه و تلفن همراه، با تمرکز بر مادربورد، کارت شبکه، چیپ ست، بلوتوث و حافظه های فلش، انواع ریزپردازنده، نیم رسانا، مدارهای مجتمع، واحدهای پردازش گرافیکی و سامانه های نهفته فعالیت می کند.

شاید شما نیز جزو آن دسته از افرادی باشید که از چهلمین سالگرد عرضه نخستین پردازنده اینتل متعجب و شگفت زده شده باشید اما این غول تکنولوژی با سابقه زیادی که در تولید تراشه و پردازنده های مخصوص رایانه دارد، حالا می خواهد به مناسبت گذشت 40 سال از تولید نخستین پردازنده اش، از یک تراشه جدید تحت عنوان I7-8086K رونمایی کند.

به گفته این شرکت، تراشه جدید اینتل دیگر آسیب پذیری و روزنه های امنیتی همچون اسپکتر و ملت داون که ماه ها بلای جانش شده بودند، را نخواهد داشت.

مدت هاست که ضعف ها و حفره های امنیتی اسپکتر و ملت داون کشف شده در پردازنده های ساخته شده توسط شرکت اینتل که از سال 1995 به بعد وجود داشته و باعث شده هکرها به اطلاعات ذخیره شده برروی حافظه رایانه ها دسترسی پیدا کنند، مورد بحث های فراوانی قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرده برداری اینتل از یک پردازنده سریع و جدید

پرده برداری اینتل از یک پردازنده سریع و جدید