مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 اردیبهشت 1397 ساعت 10:262018-04-22سياسي

اهدای گل به اساتید آمریکایی در قالب کمپین بگو یا حسین


کمپین بگو یاحسین در آستانه میلاد با سعادت امام حسین(ع)با اهدای گل به اساتید دانشگاه در آمریکا تلاش کرد تا در مسیر معرفی جهانی آن حضرت قدم بردارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دین و اندیشه خبرگزاری فارس"، مجموعه بین المللی عاشورا در ادامه مسیر معرفی جهانی امام حسین علیه السلام در شب و روز تولد حضرت سیدالشهدا(ع) رویداد جدیدی برگزار کرده است.

این مجموعه مردم نهاد که بعد از کمپین #SayYaHussain (در محرم سال 1396) در دانشگاه های آمریکایی نظیر دانشگاه برکلی حضور پیدا کرده و طی رویدادی ، دانشجویان غیرمسلمان آمریکایی را با امام حسین علیه السلام و واقعه عاشورا آشنا کرده بود ؛ این بار در شب و روز تولد امام حسین علیه السلام رویدادی مشترک در ایران و آمریکا برگزار کرده است.

در بیانیه گروه بین المللی عاشورا به مناسبت این اقدام آمده است: جایگاه اساتید در فرهنگ اسلامی کمتر از پدر و مادر نیست.

همانطوری که امیرالمومنین علی علیه السلام فرمودند به احترام پدر و معلّمت از جای برخیز، گرچه فرمان روا باشی این فرهنگ و این تربیت اسلامی ما را بر آن داشت تا به مناسبت فرا رسیدن میلاد حضرت امام حسین علیه السلام دیداری با اساتید دانشگاهمان در ایالت کالیفرنیا داشته و به عنوان تقدیر از شور و علاقه آن ها به تدریس گل هایی را با حدیثی از معصومین علیهم السل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای گل به اساتید آمریکایی در قالب کمپین بگو یا حسین

اهدای گل به اساتید آمریکایی در قالب کمپین بگو یا حسین