مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 اردیبهشت 1397 ساعت 09:352018-04-22سياسي

مسجد جامعی : ضرورت حضور پلیس امنیت اخلاقی چیست؟


عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران در پی اتفاق برخورد مأموران گشت ارشاد با یک دختر در پارک، پیشنهاد تشکیل کمیته دفاع از حقوق شهروندی ارائه کرد.

- با پیشنهاد تشکیل کمیته دفاع از حقوق شهروندی در پی حادثه گشت ارشاد مسجد جامعی : ضرورت حضور پلیس امنیت اخلاقی چیست؟ عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران در پی اتفاق برخورد مأموران گشت ارشاد با یک دختر در پارک، پیشنهاد تشکیل کمیته دفاع از حقوق شهروندی ارائه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد مسجد جامع صبح امرروز در تذکر پیش از دستور خود در جلسه امروز شورای شهر تهران با بیان اینکه از ریاست شورا بابت اهتمام ایشان به حفظ انسجام شورای شهر تشکر می کنم گفت: تذکر من بابت ضرب و جرح یک شهروند توسط پلیس است که از نظر اجتماعی این اتفاق به اعتماد سازی عمومی لطمه می زند.

وی با بیان اینکه نمی توان پلیس را طرف تامین کننده امنیت دانست گفت: باید حقوق متقابل مردم و پلیس رعایت شود و گرنه کار از کار پیش نمی رود.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه از پلیس بابت پاسخگویی سریع و برخورد با مامور خاطی تشکر می کنم، اظهار کرد: با این حال این گونه رفتارها به اعتمادساز ی عمومی لطمه زده و روح امنیت را زیر سوال می برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسجد جامعی : ضرورت حضور پلیس امنیت اخلاقی چیست؟

مسجد جامعی : ضرورت حضور پلیس امنیت اخلاقی چیست؟