مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 اردیبهشت 1397 ساعت 08:152018-04-22حوادث

شناسایی و دستگیری خفاش شب


رییس پلیس آگاهی استان گیلان از شناسایی و دستگیری عامل اقدام به سرقت و مزاحمت بانوان مشهور به خاش شب، در رشت و بندرانزلی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ فرهاد فلاح کریمی ، از دستگیری مزاحمان خیابانی در رشت و انزلی خبر داد و اظهار کرد: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت از ابتدای سال از آرایشگاه های زنانه، بوتیک ها و مکان هایی که توسط بانوان اداره می شد و مقرون به آزار و اذیت جنسی بود، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: کارآگاهان پس از بررسی دقیق صحنه های جرم، چهره یک مرد موتورسوار را به عنوان متهم شناسایی کردند.

رییس پلیس آگاهی استان گیلان گفت: فرماندهی انتظامی شهرستان بندرانزلی هفته گذشته موفق به دستگیری سارقی شد که به همین شیوه اقدام به سرقت می کرد و تصاویر به دست آمده از دوربین های مداربسته، شباهت زیادی به عامل مزاحمت بانوان داشت اما با توجه به انکار متهم دستگیر شده، نامبرده در اجرای دستور مقام محترم قضایی برای تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

فلاح کریمی با تأکید بر این که متهم مذکور با توجه به مستندات جمع آوری شده از پرونده و تصاویر دوربین های مداربسته هم چنین شناسایی توسط شاکیان، چاره ای به جز اعتراف به جرم انتسابی نداشت، خاطرنشان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی و دستگیری خفاش شب

شناسایی و دستگیری خفاش شب