مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 اردیبهشت 1397 ساعت 08:002018-04-22بين الملل

یک وزیر صهیونیستی: بیش از 100 حمله به سوریه و لبنان انجام داده ایم


وزیر همکاری های منطقه ای رژیم صهیونیستی روز شنبه فاش کرد که ارتش صهیونیستی در سال های اخیر بیش از 100 حمله به سوریه و لبنان انجام داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از رادیو صهیونیستی گزارش داد، "زاهی هنگبی" در همایشی فرهنگی در شهر کریات اونو خاطرنشان کرد که اسراییل طی سال های اخیر بیش از 100 حمله در سوریه و لبنان انجام داده است تا جلوی محموله های تسلیحاتی پیشرفته ارسال شده از ایران را بگیرد و جنبش حزب الله به این حملات پاسخی نداده است؛ چرا که می داند اسراییل از برخی مسائل چشم پوشی نخواهد کرد.

هنگبی ادعا کرد که تمامی نشانه ها حاکی از این است که حزب الله نمی خواهد وارد جنگ با اسراییل شود؛ به ویژه پس از ضربه ای که در جریان جنگ دوم لبنان قبل از 12 سال پیش دریافت کرد.

وی در عین حال مدعی شد که ایران سعی در حضور نظامی در سوریه دارد تا جبهه دومی را در بلندی های اشغالی جولان در کنار جبهه حزب الله در لبنان ایجاد کند.

این وزیر صهیونیست ادعا کرد که اسراییل اجازه حضور ایران در مرزهای سوریه را نخواهد داد و امیدواریم ایرانی ها این پیام را از راه های دیپلماتیک درک کنند و در غیر این صورت با شیوه های دردناک تر خواهند فهمید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک وزیر صهیونیستی: بیش از 100 حمله به سوریه و لبنان انجام داده ایم

یک وزیر صهیونیستی: بیش از 100 حمله به سوریه و لبنان انجام داده ایم