مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 اردیبهشت 1397 ساعت 04:312018-04-22اقتصادي

یادداشت/ غلامرضا انبارلویی تکلیف این 22 میلیارد تومان را روشن کنید


دولت در تصویب نامه ای مبلغ 22 میلیارد تومان از درآمد اجرای قانون اصلاح قانون تعزیرات مصوب سال 73 را در اختیار سازمان برنامه و بودجه قرار داد تا برای جبران بخشی از کسری های اجتناب ناپذیر کارکنان سازمان تعزیرات حکومتی هزینه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمجله فارس پلاس "، روزنامه رسالت در یادداشت امروز خود با عنوان تکلیف این 22 میلیارد تومان را روشن کنید، نوشت: الف : 4 ماه پیش دولت طی تصویب نامه ای مبلغ 22 میلیارد تومان از وجوه مربوط به درآمد حاصل از اجرای قانون اصلاح قانون تعزیرات مصوب سال 73 را در اختیار سازمان برنامه و بودجه قرار داد تا برای جبران بخشی از کسری های اجتناب ناپذیر کارکنان سازمان تعزیرات حکومتی هزینه شود.

(1) و در این تصویب نامه مقرر نمود 10 میلیارد و هفتصد میلیون تومان آن برای واحدهای استانی وزارت صنعت، معدن و تجارت هزینه شود.

این مصوبه به استناد اصل 138 قانون اساسی اصدار یافته بود و به دلیل مغایرت آن با ماده 118 قانون برنامه ششم توسعه مغایر قانون شناخته شده و مراتب مغایرت طی نامه ای توسط رییس مجلس به رییس جمهور ابلاغ گردید.

(2)قانونگذار می گوید وقتی مصوبه دولت مغایر قانون اعلام شد، یک هفته پس از اعلام رییس مجلس اگر اصلاح نشد مفادش ملغی الاثر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت/ غلامرضا انبارلویی تکلیف این 22 میلیارد تومان را روشن کنید

یادداشت/ غلامرضا انبارلویی تکلیف این 22 میلیارد تومان را روشن کنید