مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 اردیبهشت 1397 ساعت 04:062018-04-22سياسي

یادداشت/ سعدالله زارعی سپاه را نمی توان خرید


وقتی یک مسئول دولتی از یک تریبون نظامی همان سپاه که نمی تواند به کشور و امت خیانت کند و باید محکم بایستد، پس از توصیه به بازگشت از سوریه و رها کردن کارزار را به عناوین نادرستی متهم می کند، - معلوم می شود که مسئله فقط بازگشت از سوریه نیست، مسئله کنار گذاشتن هویت مقاومت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمجله فارس پلاس خبرگزاری فارس"، روزنامه کیهان در یادداشت امروز خود به قلم سعدالله زارعی نوشت: حمله به یک مقر مرتبط با سپاه پاسداران در سوریه و چند روز پس از آن، حمله به هویت سپاه در یک تریبون نظامی از سوی یک مقام مسئول را البته می توان بدون ارتباط و تصادفی تلقی کرد حتی اگر این همزمانی چند بار دیگر هم تکرار شده باشد، باز هم می توان تصادفی بودن آن را قبول کرد اما زمانی که نشانی های مشترک دیگری برای حوادثی که به خودی خود می توانند تصادفی تلقی شوند، پیدا می شوند، آنوقت پذیرش تصادف دو واقعه در برون و درون مرز به غایت دشوار می شود.

یک جریان شناخته شده به پایگاه هوایی تی فور سوریه حمله می کند و هفت نفر از پاسداران را به شهادت می رساند و اعلام می کند که سپاه باید سوریه را ترک کند وگرنه بار دیگر مورد حمله قرار می گیرد.

درست همزمان با تلاش رژیم متجاوز صهیونیستی به این پایگاه عده ای در داخل نیز مطرح می نمایند که چرا باید نیروهای سپاه در سوریه بمانند و حال آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت/ سعدالله زارعی سپاه را نمی توان خرید

یادداشت/ سعدالله زارعی سپاه را نمی توان خرید