مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 اردیبهشت 1397 ساعت 01:252018-04-21فرهنگي

از آرزوی تبریزی برای «مارموز» تا حضور الیور استون در ایران


کمال تبریزی در سومین روز جشنواره جهانی فجر ابراز امیدواری کرد که فیلم جدیدش پس از اولین نمایش در این فستیوال با مشکلی برای اکران روبرو نشود.

- از آرزوی تبریزی برای مارموز تا حضور الیور استون در ایران کمال تبریزی در سومین روز جشنواره جهانی فجر ابراز امیدواری کرد که فیلم جدیدش پس از اولین نمایش در این فستیوال با مشکلی برای اکران روبرو نشود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر روز شنبه اول اردیبهشت ماه آرام و خلوت شروع شد اما از ساعات عصرگاهی بر تعداد مخاطبان جشنواره و همچنین خبرهای حاشیه ای و مهم آن افزوده شد.

در یکی از سانس های آخر این روز طبق جدول نمایش، فیلم جدید کمال تبریزی با نام مارموز در سالن جدید پردیس چارسو که در پشت بام و در جایی شبیه یک سوله ساخته شده است، رونمایی شد و البته به نظر می رسید جانمایی همین سالن که ظرفیت تماشاگر نسبتا خوبی هم دارد سبب شده امسال از کافه ای که در پشت بام برای مهمانان جشنواره علم می شد، خبری نباشد.

البته بماند که وزش باد شدید و بارش باران صداهای گاه آزاردهنده و ترسناکی را هنگام تماشای فیلم در این شبه سالن به گوش می رساند.

با این حال فیلم کمدی سیاسی تبریزی با بازی حامد بهداد در نقش مردی که با عقاید و تفکراتی تند به دنبال نماینده مجلس شدن است، با استقبال زیاد تماشاگران روبرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از آرزوی تبریزی برای «مارموز» تا حضور الیور استون در ایران

از آرزوی تبریزی برای «مارموز» تا حضور الیور استون در ایران