مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 اردیبهشت 1397 ساعت 23:152018-04-21اقتصادي

باشگاه ها و فدراسیون ها ارز 4200 تومانی می گیرند؟


سیاست های ارزی اخیر در کشور نگرانی هایی را برای مدیران باشگاه ها و روسای فدراسیون های ورزشی از بابت تامین ارز اعزام های برون مرزی و هزینه مربیان و بازیکنان خارجی ایجاد کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با نوسانات ارز که طی یک ماه اخیر در کشور ایجاد شده، اکنون داد و ستد ارز در بازار غیررسمی ممنوع شده است و طبق اعلام رسمی دولت، تمام کسانی که نیاز ارزی دارند می توانند ارز مورد نیاز خود را با دلاری 4200 تومانی - البته با تعاریف و بخش نامه های ابلاغی - از مبادی تعریف شده تهیه کنند.

اکنون ابهامی که مطرح است، این است که باشگاه های ورزشی و همین طور فدراسیون ها که از مربیان و بعضا بازیکنان خارجی استفاده می کنند و اعزام های خارجی دارند چگونه باید ارز مورد نیاز خود را تامین کنند.

اصولا ورزش در سبد ارز 4200 تومانی دولت دیده شده است؟ پیش از این روال کار این گونه بود که در کشور دو نوع بازار ارز وجود داشت.

یک ارز مبادله ای که در اختیار تولید کنندگان و مصارف خاص قرار می گرفت و در کنار آن ارزی هم در بازار آزاد معامله می شد که هر فرد یا نهادی برای تامین ارز مورد نیازش به میدان فردوسی تهران مراجعه می کرد و مبلغ مورد نیازش را تبدیل می کرد.

تفاوت این دو نرخ در آن مقطع حدود 300 تومان بود که به همین دلیل آن چنان در مبادلات مالی خارج از فضای نرخ مبادله ای تاثیری بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باشگاه ها و فدراسیون ها ارز 4200 تومانی می گیرند؟

باشگاه ها و فدراسیون ها ارز 4200 تومانی می گیرند؟