مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 اردیبهشت 1397 ساعت 22:412018-04-21ورزشي

پٌربازدیدترین اخبار شنبه(1اردیبهشت ماه) خبرگزاری فارس


هدیه روحانی به سپاه در روز ارتش، رونمایی از موشک هوشمند جدید ایران در روز ارتش ناظران غربی را شگفت زده کرد، در اروپا از درخشش استقلال در آسیا حرف می زنند نه از قهرمانی پرسپولیس، - عمر کوتاه ارز تک نرخی و مدیران دولتی روزه سکوت گرفته اند پٌربازدیدترین اخبار دیروز خبرگزاری فارس بود.

پٌربازدیدترین اخبار شنبه(1 اردیبهشت ماه) بی اعتبارسازی بازوهای توانمند نظام که رهبری در سال 1383 بر آن تأکید کردند سال هاست در دستور کار قرار دارد و هدف از این بی اعتبارسازی مقدمه ای برای بی ثبات سازی است.

رونمایی از موشک هوشمند جدید ایران در روز ارتش ناظران غربی را شگفت زده کرد" خبرگزاری روسی در مطلبی به رونمایی ایران از یک سامانه جدید موشک هواپایه هوشمند و ضد پهپاد اشاره کرد و نوشت، موشک جدید هوشمند ایران موجب شگفتی کارشناسان شده است.

شفر:در اروپا از درخشش استقلال در آسیا حرف می زنند نه از قهرمانی پرسپولیس/جلسه من و کی روش مثبت بود/ من باشم ابراهیمی و غفوری باید بمانند" سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: چیزی که وجود دارد این است که در رسانه های اروپایی هیچکس از قهرمانی پرسپولیس در ایران صحبت نمی کند بلکه از موفقیت استقلال در آسیا حرف می زنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پٌربازدیدترین اخبار شنبه(1اردیبهشت ماه) خبرگزاری فارس

پٌربازدیدترین اخبار شنبه(1اردیبهشت ماه) خبرگزاری فارس