موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - نعيمه نظام دوست - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - كميسيون اجتماعي - مستمري بگيران - جودوي قهرماني جهان - كلانشهر كرمانشاه - فيلم فصل فراموشي فريبا - صادق آملي لاريجاني - سامانه ضد تگرگ - فاز دوم هدفمندي يارانه ها - ديپلمه هاي نظري - قطعات كامپيوتر - سيدمجيد حسيني - شركت شهرك هاي صنعتي البرز - شادي مردم ايران - روسكومنادزور - سريعترين خودروها

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 اردیبهشت 1397 ساعت 21:162018-04-21سياسي

نماینده مردم طبس، فردوس، سرایان و بشرویه در مجلس: سهم استان خراسان جنوبی از تسهیلات صندوق توسعه ملی صفر است


نماینده مردم طبس، فردوس، سرایان و بشرویه در مجلس خطاب به بانک ها و دستگاه های اجرایی خراسان جنوبی گفت: چند درصد از تسهیلات صندوق توسعه ملی در استان استفاده کردید و چرا سهم خراسان جنوبی از این تسهیلات صفر است؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری فارس" از بیرجند، محمدرضا امیرحسنخانی عصر امروز در جلسه مشترک کارگروه تخصصی اشتغال و کمیسیون بانک های خراسان جنوبی، در ابتدای سخنانش از عدم دعوت نمایندگان مجلس در کارگروه اشتغال گلایه کرد.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه کارگروه اشتغال استان هر هفته به ریاست استاندار و معاونانش برگزار می شود گلایه داریم که چرا از ما دعوت نمی شود، اگر این کارگروه هر هفته شنبه برقرار است ما هم وظیفه داریم در این جلسه حضور یابیم ولی اگر زمان جلسه دیر اعلام شود نمی توانیم حضور یابیم.

مدیریت جهادی ادارات خراسان جنوبی! نماینده مردم شهرستان های طبس، فردوس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه برخی نامه های جلسات در روز جمعه به دست ما می رسد، بیان داشت: این نوعی مدیریت جهادی است که در روزهای جمعه برخی ادارات باز هستند! امیرحسنخانی به طرح های اشتغال روستایی اشاره کرد و توضیح داد: این یک طرح ملی و کاری است که در روستاها انجام می شود و اگر این طرح با شکست مواجه شود دچار مشکل خواهیم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مردم طبس، فردوس، سرایان و بشرویه در مجلس: سهم استان خراسان جنوبی از تسهیلات صندوق توسعه ملی صفر است

نماینده مردم طبس، فردوس، سرایان و بشرویه در مجلس: سهم استان خراسان جنوبی از تسهیلات صندوق توسعه ملی صفر است