مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 اردیبهشت 1397 ساعت 15:162018-04-21بين الملل

ترامپ دموکرات ها را به ضیافت شام رییس جمهور فرانسه دعوت نکرد


رییس جمهور آمریکا که با شکایت دموکرات ها درباره انتخابات سال 2016 ریاست جمهوری مواجه شده، رهبران این حزب در کنگره را به ضیافت شام ویژه برای استقبال از رییس جمهور فرانسه دعوت نکرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دونالد ترامپ، رهبران دموکرات های کنگره را به ضیافت شام برای استقبال از رییس جمهور فرانسه دعوت نکرد؛ اقدامی که برخی در آمریکا آن را بی توجهی به سنت فراحزبی بودن رییس جمهور در زمان استقبال از یک رهبر خارجی می دانند.

رییس جمهور آمریکا برای اولین ضیافت دولتی شام از رهبران حزب دموکرات در کنگره این کشور و همچنین مدیران رسانه ای در آمریکا دعوت نکرد.

  از راست، نانسی پلوسی، چاک شومر دموکرات و میچ مک کانل جمهوریخواه   این ضیافت قرار است به مناسبت استقبال از رییس جمهور فرانسه طی هفته جاری برگزار شود.

طبق گزارش پولیتیکو ، در آخرین ضیافت شام رسمی برای رییس جمهور فرانسه، باراک اوباما در فوریه 2014 در حالی از فرانسوا اولاند استقبال کرد که 350 میهمان به این مراسم دعوت شدند اما ترامپ 150 نفر را به این میهمانی دعوت کرده است.

در این گزارش آمده است: ترامپ برخلاف پیشینیایش (روسای جمهور قبلی)، هیچ یک از اعضای کنگره آمریکا که در حزب مخالف عضویت دارند را (به میهمانی شام) دعوت نکرد و او همچنین هیچ یک از اعضای رسانه های آمریک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ دموکرات ها را به ضیافت شام رییس جمهور فرانسه دعوت نکرد

ترامپ دموکرات ها را به ضیافت شام رییس جمهور فرانسه دعوت نکرد