مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 اردیبهشت 1397 ساعت 14:202018-04-21بين الملل

بالا بردن سطح حالت آماده باش در سینای مصر در آستانه سالروز آزادسازی آن


در میان نگرانی ها درباره انجام حملات از سوی افراد مسلح در سینای شمالی همزمان با سالروز آزادسازی سیناء که مصادف با روز چهارشنبه جاری است اداره امنیت سینای شمالی سطح حالت آماده باش نیروهای خود را افزایش داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روزنامه فرامنطقه ای القدس العربی، منابع امنیتی اعلام کردند که سطح حالت آماده باش در مراکز و شهرهای این استان در چارچوب طرح از پیش تعیین شده برای تامین امنیت ورودی ها و خروجی های سینای شمالی و تمامی موسسات حیاتی و دولتی افزایش یافته است.

طبق گزارش این منابع، نیروهای امنیتی به منظور ممانعت از نفوذ هرگونه نیروهای تروریستی و جنایتکار به اطراف موسسات حیاتی در شهر العریش حضور گسترده یافته و در امتداد مسیر بین المللی العریش-القنطره و خروجی ها و ورودی های این استان مستقر شده اند.

منابع مذکور همچنین اعلام کردند: حضور این نیروها در میادین عمومی به ویژه میدان الرفاعی، العتلاوی و النصر و نیز در اطراف کلیساها به ویژه در خیابان 23 ژوئن در نزدیکی کلیسای مار جرجس در انتهای خیابان الازهر و همچنین در نزدیکی مطرانیه در حومه السلام در العریش تقویت یافته است.

همچنین بر تشدید تدابیر و مقررات مربوط به آمد و شد به صورت 24 ساعته همزمان با ایجاد ایست های بازرسی ثابت و غیرثابت در داخل شهر العریش و تقویت نیروها در م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بالا بردن سطح حالت آماده باش در سینای مصر در آستانه سالروز آزادسازی آن

بالا بردن سطح حالت آماده باش در سینای مصر در آستانه سالروز آزادسازی آن