مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 اردیبهشت 1397 ساعت 14:112018-04-21اجتماعي

خیابان های تهران در اعیاد شعبانیه نورپردازی می شوند


مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران از نورپردازی خیابان های پر تردد پایتخت به مناسبت اعیاد شعبانیه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو"، برزین ضرغامی با اشاره به برنامه های سازمان زیباسازی برای آماده سازی شهر به مناسبت اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: ماه های شعبان و رمضان، فرصت خوبی برای پر کردن اوقات فراغت مردم به بهترین و با کیفیت ترین شکل ممکن است که به همین منظور برنامه های جدی ای را در سازمان زیباسازی شهرداری تهران دنبال می کنیم.

وی افزود: برای تعطیلات نوروز، نورپردازی های گسترده ای در سطح شهر اجرا شد که در قرارداد نگهداشت چندماهه نیز با مجریان این طرح و ارائه خدمات در ایامی مثل ماه های شعبان و رمضان نیز این موارد را مد نظر قرار دادیم.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با اشاره به اجرای پیام های مناسبتی در ماه شعبان بر روی 80 عرشه پل و 100 پرتابل، خاطرنشان کرد: همچنین به مناسبت اعیاد شعبانیه، نورپردازی در خیابان های آزادی، انقلاب اسلامی و دماوند حد فاصل میدان آزادی تا پایانه شرق، خیابان شریعتی، خیمه نوری میدان هفت تیر، خیابان، ولی عصر (عج) و دیگر معابر پرتردد شهر اجرا شده است.

به گفته ضرغامی؛ این سازمان در حال آماده سازی برای اجرای یک فعالیت جدید به مناسبت ماه رمضان است و سعی کرده ایم شادی و نشاط را در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیابان های تهران در اعیاد شعبانیه نورپردازی می شوند

خیابان های تهران در اعیاد شعبانیه نورپردازی می شوند