مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 اردیبهشت 1397 ساعت 13:262018-04-21بين الملل

عراق به سرکوب داعش در مناطق مرزی «الفرات» در داخل سوریه ادامه خواهد داد


سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک عراق تاکید کرد تا زمانی که تهدید داعش علیه این کشور وجود داشته باشد، بغداد به حملات خود علیه مواضع این گروه تروریستی در داخل خاک سوریه ادامه می دهد.

- عراق به سرکوب داعش در مناطق مرزی الفرات در داخل سوریه ادامه خواهد داد " سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک عراق تاکید کرد تا زمانی که تهدید داعش علیه این کشور وجود داشته باشد، بغداد به حملات خود علیه مواضع این گروه تروریستی در داخل خاک سوریه ادامه می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، دولت عراق پنجشنبه (19 آوریل) از حمله جنگنده های این کشور به مواضع عناصر داعش در خاک سوریه خبر داد و اعلام کرد که این حمله به دستور حیدر العبادی نخست وزیر و فرمانده کل نیرو های مسلح عراق، صورت گرفته و جنگنده های عراقی از سمت مرز این کشور [با سوریه] حملات مرگباری علیه مواضع داعش در خاک سوریه انجام دادند.

به نوشته روزنامه عراقی الاخبار ، سرتیپ یحیی رسول سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک عراق نیز اعلام کرد که عراق به حملات خود علیه داعش در مناطق مرزی الفرات در داخل سوریه ادامه خواهد داد و به همین یک حمله بسنده نخواهد کرد.

وی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حملات علیه داعش در سوریه متوقف نخواهد شد و تا زمانی که تهدید داعش برای امنیت عراق وجود دارد، ما به این حملات اد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عراق به سرکوب داعش در مناطق مرزی «الفرات» در داخل سوریه ادامه خواهد داد

عراق به سرکوب داعش در مناطق مرزی «الفرات» در داخل سوریه ادامه خواهد داد