مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 اردیبهشت 1397 ساعت 13:212018-04-21بين الملل

اربیل برای بازگشت پیشمرگه به مناطق مورد منازعه، دست به دامن آمریکا شد


وزیر کشور و پیشمرگه منطقه کردستان عراق در نشست با افسران ارشد ائتلاف آمریکایی ضد داعش، بر ضرورت بازگشت پیشمرگه به مناطق مورد منازعه تاکید کرد.

- " به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دولت منطقه کردستان عراق هنوز امیدوار است که به مناطق مورد منازعه بازگردد و پس از عقب نشینی اش از این مناطق در ماه اکتبر پیش، بار دیگر قدرت را در این مناطق به دست گیرد و برای این کارش، بازگشت تروریست ها و تهدیدهای موجود در این مناطق و ظهور گروه های مسلح در این مناطق پس از عقب نشینی نیروهای پیشمرگه را بهانه می کند.

به نوشته پایگاه خبری عراقی الموقف العراقی" ، در همین راستا نیز کریم شنگالی وزیر کشور و پیشمرگه در منطقه کردستان اخیرا در نشستی با نمایندگان ائتلاف بین المللی ضد داعش به رهبری آمریکا و با حضور افسران ارشد دو طرف حضور یافت و بر ضرورت نظارت بر تحرکات داعش در مناطق مختلف عراق تاکید کرد و اظهار داشت که بهترین راهکار برای توقف تحرکات داعش، همکاری میان نیروهای پیشمرگه و نیروهای عراقی و ائتلاف بین المللی در این این مناطق است.

واثق الهاشمی رییس مرکز پژوهشهای راهبردی عراق در این باره می گوید: پیشمرگه در مناطق مورد منازعه با حکمت و تدبیر عمل نکرده و ائتلاف بین المللی نیز نمی تواند در این مناطق یا سایر مناطق عراق، از نظر امنیتی دخالت ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اربیل برای بازگشت پیشمرگه به مناطق مورد منازعه، دست به دامن آمریکا شد

اربیل برای بازگشت پیشمرگه به مناطق مورد منازعه، دست به دامن آمریکا شد