مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 اردیبهشت 1397 ساعت 13:112018-04-21پزشكي

دانشگاه تهران خدمات سلامت به دانشگاهیان ارائه می دهد


مرکز بهداشت و درمان دانشگاه همزمان با فرارسیدن هفته سلامت سال 97، با شعار «پوشش همگانی سلامت، برای همه، در همه جا» هفته اول اردیبهشت ماه به دانشگاهیان خدمات سلامت ارائه می دهد.

- مرکز بهداشت و درمان دانشگاه همزمان با فرارسیدن هفته سلامت سال 97، با شعار پوشش همگانی سلامت، برای همه، در همه جا هفته اول اردیبهشت ماه به دانشگاهیان خدمات سلامت ارائه می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مرکز بهداشت و درمان دانشگاه با همکاری اداره کل امور دانشجویی، مرکز مشاوره و اداره کل تربیت بدنی دانشگاه، با برپایی ایستگاه سلامت ثابت در پردیس مرکزی و پایگاه سیار سلامت به مدت چهار روز، از 2 تا 5 اردیبهشت، به دانشگاهیان خدمات ارائه می دهد.

علاقه مندان می توانند با ثبت نام اولیه و همراه داشتن دفترچه بیمه و شرایط لازم برای آزمایش با حضور در محل پایگاه سیار بر اساس زمان مقرر در جدول ارائه شده خدمات دریافت نمایند.

همه ساله، همزمان با روز جهانی بهداشت، مرکز بهداشت و درمان دانشگاه به منظور ارتقا سلامت دانشگاهیان و بهبود شاخص های بهداشت و سلامت در دانشگاه، ایستگاه های سلامت را در دانشگاه مستقر می کند و به دانشگاهیان خدمات سلامت ارائه می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه تهران خدمات سلامت به دانشگاهیان ارائه می دهد

دانشگاه تهران خدمات سلامت به دانشگاهیان ارائه می دهد