مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 اردیبهشت 1397 ساعت 13:002018-04-21فناوري

فراتر از یک یخچال


امروزه شرکت های پیشرو با بهره گیری از امکانات به روز خود در صدد ایجاد آشپزخانه های مدرن تر و هوشمندتر برای کاربران خود هستند.

معرفی Family Hub هم از جالب ترین نوآوری های سامسونگ در این زمینه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، فامیلی هاب که می توان آن را چیزی شبیه به اتصال خانوادگی ترجمه کرد، برای تاکید بر این نکته عرضه شد که در یک آشپزخانه مدرن، استفاده کرد.

فامیلی هاب قرار است با بهره گیری از اینترنت، بسیاری از قابلیت های کنترل هوشمند را به یخچال اضافه کرده و به مفهوم آشپزخانه هوشمند تبدیل شود.

تفاوت اصلی خانه های هوشمند با خانه های معمولی این است که در خانه های هوشمند همه وسایل به هم متصل هستند و با یک دستگاه مرکزی کنترل می شوند و از آب وهوا تا دوربین های امنیتی، حتی اگر از خانه دور باشید برای شما قابل کنترل است.

اولین نسل فامیلی هاب در سال 2016 عرضه شد و علاوه بر مدیریت محتوای یخچال و آشپزخانه، به نوعی تفریحات و غذا خوردن خانواده را هم فرماندهی می کرد.

نسل جدیدتر با نیم نگاهی به آن چه مصرف کنندگان ترجیح می دادند و با استفاده از بیکسبی و Smart Things به مراتب هوشمندتر و پیشرفته تر شد.

مدیریت یخچال با چشم بسته در فامیلی هاب، دوربین های تعبیه شده در یخچال به شما امکان مشاهده تصاویر درون یخچال را روی تبلتی که روی در وجود دارد یا روی گوشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراتر از یک یخچال

فراتر از یک یخچال