مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 اردیبهشت 1397 ساعت 11:262018-04-21فرهنگي

آستان مقدس سیدالشهدا(ع) خواستار تحکیم روابط فرهنگی ایران و عراق شد


شیخ عبدالمهدی کربلایی امام جمعه کربلا و دبیرکل آستان قدس حسینی(ع) در دیدار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کشورمان خواستار تحکیم روابط فرهنگی میان ایران و عراق شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران در سفر به کربلا با شیخ عبدالمهدی کربلایی امام جمعه کربلا و دبیرکل آستان قدس حسینی دیدار کرد.

در این دیدار که چند تن از معاونان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز حضور داشتند، دو طرف درخصوص راه های تقویت همکاری فرهنگی میان ایران و آستان قدس حسینی گفت وگو و بر افزایش همکاری ها در حوزه های مختلف از جمله نمایشگاه های کتاب، نشست ها، میزگردها و کنفرانس های دینی و فرهنگی و فعالیت های هنری در حوزه کودک در قالب برنامه های انفرادی یا مشترک در دو کشور تاکید کردند.

شیخ مهدی کربلایی همچنین خواستار تحکیم روابط فرهنگی به ویژه میان نهادهای دو کشور از جمله همکاری در زمینه تولید مشترک فیلم های سینمایی شد.

صالحی فعالیت های فرهنگی عتبه های حسینی، عباسی، علوی و کاظمی در سال های اخیر را بسیار گسترده، مفید و موثر ارزیابی کرد و گفت: عتبات مقدسات یکی از جهت گیری هایشان در دوره جدید اهتمام به مسائل فرهنگی بوده و اقدامات بسیار خوبی در این حوزه انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آستان مقدس سیدالشهدا(ع) خواستار تحکیم روابط فرهنگی ایران و عراق شد

آستان مقدس سیدالشهدا(ع) خواستار تحکیم روابط فرهنگی ایران و عراق شد