مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 اردیبهشت 1397 ساعت 11:262018-04-21سياسي

تفاهم نامه همکاری جهاد دانشگاهی با شرکت شهرک های صنعتی یزد امضاء شد


سازمان جهاددانشگاهی استان و شرکت شهرک های صنعتی یزد در راستای توسعه خوشه زیلو در استان یزد تفاهم نامه همکاری امضاء کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مهدی باصولی، رییس سازمان جهاددانشگاهی استان یزد در نشست انعقاد تفاهم نامه همکاری شرکت شهرک های صنعتی با جهاددانشگاهی استان یزد، که در فرمانداری میبد انجام شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم یحیی زاده نماینده میبد در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: ملی و مذهبی بودن دو ویژگی شاخص هنر و صنعت زیلوبافی است.

باصولی با اشاره به اصالت هنر زیلوبافی، افزود: متاسفانه در چند سال گذشته صنعت زیلوبافی به دلیل عدم توانایی رقابت در دنیای کسب و کار در حال از دادن جایگاه خود بود.

رییس سازمان جهاددانشگاهی استان یزد با بیان این که خوشبختانه طی چند سال اخیر اتفاقات خوبی در حوزه زیلوبافی رخ داده است، گفت: اواخر سال گذشته برای اولین بار زیلو در نمایشگاه دموتکس آلمان به صورت گسترده عرضه شده است.

وی بحث خوشه زیلو در شهرستان میبد را اتفاقی مبارک دانست و بیان کرد: جذب مشارکت تجار و سرمایه گذاران داخلی و خارجی یکی از مهم ترین اهداف راه اندازی خوشه زیلو در شهرستان میبد است.

وی خطاب به فرماندار و شهروندان میبدی، تاکید کرد: خوشه زیلو این شهرستان متعلق به مردم میبد است و هر چه بیشتر توسعه پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه همکاری جهاد دانشگاهی با شرکت شهرک های صنعتی یزد امضاء شد

تفاهم نامه همکاری جهاد دانشگاهی با شرکت شهرک های صنعتی یزد امضاء شد