مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 اردیبهشت 1397 ساعت 09:312018-04-21بين الملل

پرس تی وی با برنامه ای متفاوت به اسراییل می پردازد


پرس تی وی با برنامه جدید و متفاوت اسراییل از درون، به سراغ موضوعاتی در داخل رژیم اسراییل می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس"، اسراییل از درون (Israel Inside) عنوان مجموعه برنامه ای است که با هدف بررسی ویژگی های رژیم اسراییل و سیستم داخلی آن در شبکه پرس تی وی در دست تولید است.

این برنامه به تهیه کنندگی شرکت آپارات در 13 قسمت 25 دقیقه ای در لندن تولید می شود و مسائلی همچون تبعیض نژادی و فساد حکومتی را در اسراییل مورد بحث و بررسی قرار می دهد.

اسراییل از درون شامل آیتم هایی مانند گفت وگوی کارشناسی، گزارش، مستند کوتاه، تحلیل انعکاس اخبار در رسانه های اسراییلی و شبکه های اجتماعی است و طی آن حییم برشیث (Haim Bresheeth) مدرس دانشگاه به عنوان مجری با کارشناسان آشنا با مسایل داخلی اسرییل به گفت وگو می نشیند.

تولید دو قسمت از برنامه ترکیبی اسراییل از درون با موضوعات قطع مستمری بازماندگان جنگ جهانی دوم و هردی ها (یهودی های ارتودوکس مخالف رژیم صهیونیستی در داخل اسراییل) شروع شده و موضوع سایر قسمت های آن در مرحله طرح و بررسی قرار دارد.

این برنامه که نگاهی نقادانه به تحولات درون اسراییل اعم از سیاسی، اقتصادی و اجتماعی داشته و از حضور تحلیلگران برجسته این حوزه بهره خواهد برد،با مدت زمان 20 دقیقه در انگلیس تولید می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرس تی وی با برنامه ای متفاوت به اسراییل می پردازد

پرس تی وی با برنامه ای متفاوت به اسراییل می پردازد