مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 اردیبهشت 1397 ساعت 09:202018-04-21بين الملل

ورود پلیس نظامی روسیه به قلمون شرقی در حومه دمشق در آستانه خروج شورشیان


برخی فعالان سوری از ورود پلیس نظامی روسیه به شهر الرحیبه در قلمون شرقی پس از توافق گروه های شبه نظامی با روسیه و سوریه خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، مسؤولان دولت سوریه با شبه نظامیان در منطقه قلمون شرقی در حومه دمشق به توافقی برای خروج آنها از شهرک های الرحیبه، جیرود و الناصریه به سمت دو شهر جرابس در حومه شمالی حلب و ادلب در شمال سوریه از امروز (شنبه) دست یافتند.

گروه های شبه نظامی فعال در قلمون شرقی پس از تحویل دادن سلاح های سنگین و نیمه سنگین و انبار مهمات خود به ارتش سوریه، برای خروج از این منطقه و حرکت به سوی شهر جرابلس واقع در حومه شمال حلب و استان ادلب در شمال سوریه طی چند ساعت آماده می شوند.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) از توافق آتش بس میان نیروهای دولت سوریه و گروه های شبه نظامی در غوطه غربی نیز خبر داد.

این خبرگزاری گزارش داد، طبق اطلاعات به دست آمده، داعشی هایی که کنترل منطقه الحجر الاسود در جنوب دمشق را در دست داشتند، پس از حملات توپخانه ای، هوایی و موشکی شدید دو روز گذشته ارتش سوریه به پایگاه هایشان در این منطقه، خود را تسلیم کردند.

سانا اعلام کرد، طبق این توافق بیشتر این گروه های شبه نظامی از غوطه غربی دمشق که کنترل بخش هایی از آن را داعش در دست دارد، خارج می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود پلیس نظامی روسیه به قلمون شرقی در حومه دمشق در آستانه خروج شورشیان

ورود پلیس نظامی روسیه به قلمون شرقی در حومه دمشق در آستانه خروج شورشیان