مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 اردیبهشت 1397 ساعت 09:112018-04-21اقتصادي

با وجود تأمین 90 درصد ماده اولیه آهن، فولاد و فلزات با نوسانات اخیر گران شد!


رییس اتحادیه فروشندگان آهن، فولاد و فلزات گفت: 90 درصد مواد اولیه فروشندگان آهن، فولاد و فلزات از تولید داخلی تأمین می شود؛ با این وجود در روز های سپری شده در سال جاری افزایش قیمت در این مواد به ثبت رسید.

- با وجود تأمین 90 درصد ماده اولیه آهن، فولاد و فلزات با نوسانات اخیرگران شد! " رییس اتحادیه فروشندگان آهن، فولاد و فلزات گفت: 90 درصد مواد اولیه فروشندگان آهن، فولاد و فلزات از تولید داخلی تأمین می شود؛ با این وجود در روز های سپری شده در سال جاری افزایش قیمت در این مواد به ثبت رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو؛ رییس اتحادیه فروشندگان آهن، فولاد و فلزات گفت: در پی تک نرخی شدن دلار، قیمت ها اندکی روند نزولی به خود گرفته اند.

به گفته وی هرچند که حجم زیاد مواد اولیه از طریق تولیدات داخلی تأمین می شود، اما تولیدکنندگان عمده محصولات خود را با دلار غیررسمی ارزش گذاری می کنند که سبب رکود نسبی در بازار شده است.

محمد آزاد در مورد تأثیر نوسانات نرخ ارز و تصمیم دولت مبنی بر یکسان سازی نرخ دلار با قیمت 4200 تومان اظهار کرد: 90 درصد مواد اولیه و اساس کار اتحادیه فروشندگان آهن، فولاد و فلزات از طریق تولید داخلی تأمین می شود، اما با این وجود در روز های سپری شده در سال جاری افزایش قیمت در این مواد به ثبت رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با وجود تأمین 90 درصد ماده اولیه آهن، فولاد و فلزات با نوسانات اخیر گران شد!

با وجود تأمین 90 درصد ماده اولیه آهن، فولاد و فلزات با نوسانات اخیر گران شد!