مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 اردیبهشت 1397 ساعت 09:012018-04-21بين الملل

فارس گزارش می دهد از سوءاستفاده مالی رمال ها تا تقاضای برهنه شدن برای جن گیری!


در حال حاضر فالگیری و رمالی ابزار دست شیادان برای سوءاستفاده مالی و جنسی از مردم شده است.

- از سوءاستفاده مالی رمال ها تا تقاضای برهنه شدن برای جن گیری! در حال حاضر فالگیری و رمالی ابزار دست شیادان برای سوءاستفاده مالی و جنسی از مردم شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از شهرکرد، از زمان های گذشته داستان های رمزآلود با چاشنی سحر و جادو در تمامی جوامع مشترک و جذاب بوده است؛ آموزش سحر و جادو توسط جنیان و شیاطین به مردم در زمان حضرت سلیمان و یا داستان عصای حضرت موسی (ع) در برابر جادوگران از این نوع داستان ها هستند.

با گذشت زمان، تغییر زندگی مردم و پیشرفت تکنولوژی باور به وجود سحر و جادو نه تنها در زندگی مردم کمرنگ نشد، بلکه از قالب سنتی به شکل مدرن درآمد.

با توجه به آیات قرآن و روایات معصومان در رابطه با باطل کردن سحر و جادو نمی توان وجود ماورا را در زندگی انکار کرد، اما امروز این علم ماورا تبدیل شده به ابزار دست سودجویان که در پوشش فالگیری، رمالی، کف بینی و دعانویسی علاوه بر اخاذی، از مردم سوءاستفاده جنسی کنند.

حجت الاسلام عبدالرضا یزدانی در گفت و گو با خبرنگار فارس با اشاره به اینکه علوم به سه قسمت لدنی (الهی)، فیزیکی (تجربی) و شیطانی تقسیم می شوند، اظهار کرد: علم لدنی در اختیار خداوند است و مقداری از آن را به مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد از سوءاستفاده مالی رمال ها تا تقاضای برهنه شدن برای جن گیری!

فارس گزارش می دهد از سوءاستفاده مالی رمال ها تا تقاضای برهنه شدن برای جن گیری!