مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 اردیبهشت 1397 ساعت 09:002018-04-21ورزشي

رشد حضور زنان در بازی های پاراآسیایی


رییس کمیته ورزش زنان پارالمپیک آسیا از روند رو به رشد حضور بانوان ایران در بازی های پارالمپیک و پاراآسیایی خبر داد و گفت: حضور زنان معلول ایران در این دوره از بازی های پاراآسیایی نسبت به سایر کشوررشد محسوسی داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فاطمه رخشانی گفت: حضور بانوان ایران در بازی های پارالمپیک و پارا آسیایی روند رو به رشدی را داشته است و پیش بینی می کنیم در آینده پیشرفت داشته باشند.

وی افزود: در جلسه هیات رییسه و اجرایی کمیته ملی پارالمپیک نیز به پیشرفت بانوان اشاره شد که هر چقدر در این بخش سرمایه گذاری کرده ایم نتیجه خیلی خوبی کسب کرده ایم.

همه اعضا موافق پیشبرد جدی موضوع ورزش بانوان هستند چون تاکنون نتایج خوبی کسب کرده اند و فضای مناسبی وجود دارد تا در آینده شاهد حضور بیشتر و نتایج بهتری باشیم.

رییس کمیته زنان پارالمپیک آسیا به افزایش حضور بانوان ایران در بازی های پارالمپیک و پارا آسیایی اشاره کرد و اظهار داشت: در مقایسه با سال هایی که بانوان ایران در بازی های پارالمپیک و پارا آسیایی حضور داشتند، روند حضور بانوان افزایشی است و پیش بینی می کنیم این روند رو به رشد در آینده نیز ادامه داشته باشد.

رخشانی تصریح کرد: موفقیت هایی که بانوان در این سال ها کسب کرده اند باعث شده بانوان دیگر نیز ترغیب و تشویق شوند تا فعالیت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد حضور زنان در بازی های پاراآسیایی

رشد حضور زنان در بازی های پاراآسیایی