مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 اردیبهشت 1397 ساعت 09:002018-04-21اجتماعي

جزییات برگزاری آزمون ارشد اعلام شد/آغاز توزیع کارت از دوشنبه


مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز زمان توزیع کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد سال 97 از روز دوشنبه سوم اردیبهشت ماه خبر داد و گفت: - این آزمون در روزهای پنجشنبه 6 و جمعه 7 اردیبهشت ماه برگزار می شود.

دکتر حسین توکلی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا ضمن اعلام این مطلب افزود: آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد سال 97 در 132 کدرشته و اولین مرحله بیست و سومین المپیاد علمی دانشجویی کشور در روزهای پنجشنبه 6 و جمعه 7 اردیبهشت 97 در 74 شهر و 177 حوزه امتحانی برگزار می شود.

وی ادر ادامه فزود: آزمون فوق، صبح پنج شنبه در 33 کدرشته و با حضور 354 هزار و 473 داوطلب و در بعداز ظهر پنج شنبه آزمون برای 64 کدرشته با تعداد 107 هزار و 573 داوطلب و صبح جمعه آزمون 35 کدرشته امتحانی با تعدادد 329 هزار و 588 داوطلب برگزار می شود.

دکتر توکلی خاطر نشان کرد: کارت شرکت در آزمون حاوی اطلاعات ثبت نامی، تاریخ و محل برگزاری آزمون از روز دوشنبه سوم اردیبهشت ماه برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.

sanjesh.

org قرار می گیرد و داوطلبان باید بر اساس مشخصات شناسنامه ای و مشخصات ثبت نامی نسبت به پرینت کارت آزمون دقت کنند.

مشاور عالی رییس سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: بدیهی است داوطلبانی که برای دو کدرشته متقاضی شدند باید علاوه بر کارت شرکت در آزمون ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات برگزاری آزمون ارشد اعلام شد/آغاز توزیع کارت از دوشنبه

جزییات برگزاری آزمون ارشد اعلام شد/آغاز توزیع کارت از دوشنبه