مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 اردیبهشت 1397 ساعت 08:452018-04-21سياسي

نامزدهای مشترک مجمع 51 نفره و کمیسیون عمران برای گزینه شهرداری تهران


رییس کمیسیون عمران مجلس رییس شورای شهر تهران، معاون عمرانی وزیر کشور، استاندار گلستان، استاندار اصفهان و وزیر اسبق نیرو را از جدی ترین گزینه های پیشنهادی شهرداری تهران اعلام کرد و افزود: - این افراد بین لیست شورای شهر، مجمع نمایندگان تهران و کمیسیون عمران مجلس مشترک است که البته اختیار با شورای شهر است تا مناسب ترین فرد را انتخاب کند.

محمدرضا رضایی در گفت وگو با ایسنا، رییس شورای شهر تهران، معاون عمرانی وزیر کشور، استاندار گلستان، استاندار اصفهان و وزیر اسبق نیرو را از جدی ترین گزینه های پیشنهادی شهرداری تهران اعلام کرد.

رییس کمیسیون عمران مجلس گفت: مهمترین مسئله ای که شهردار آینده تهران باید بر آن تسلط کامل داشته باشد مسئله درآمدهای شهرداری است.

نماینده مردم جهرم در مجلس افزود: شهردار آینده تهران باید ساختار چند وجهی شهرداری، بودجه آن و ظرفیت های درآمدی شهر را به خوبی بشناسد؛ به دیگر سخن شهردار آینده تهران باید از بدنه و از جنس شهرداری باشد تا بتواند ظرفیت های بالقوه شهر را بالفعل کند.

عمده درآمد شهرداری های کشور از محل تولید مسکن تامین می شود که به دلیل رکود مسکن و پیشخور شدن درآمدهای سالهای آینده نمی توان روی آنها حساب کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامزدهای مشترک مجمع 51 نفره و کمیسیون عمران برای گزینه شهرداری تهران

نامزدهای مشترک مجمع 51 نفره و کمیسیون عمران برای گزینه شهرداری تهران