مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 اردیبهشت 1397 ساعت 08:112018-04-21اقتصادي

آغاز همکاری دو قطعه ساز بزرگ ایرانی و فرانسوی


قرارداد نهایی جوینت ونچر رایزکو و نووارس فرانسوی در روز های پایانی سال 1396 امضا شد تا این جوینت ونچر در سال 97 فعالیت خود را به صورت رسمی در ایران آغاز می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، اسفندماه سال 1395 تفاهم نامه اولیه سرمایه گذاری مشترک (تاسیس جوینت ونچر) مابین هلدینگ رایزکو و شرکت فرانسوی نووارس (مکاپلاست سابق) به منظور تولید قطعات پلاستیکی با فن آوری بالای خودرو در ایران، با حضور سفیر وقت جمهوری اسلامی ایران در پاریس و جمعی از مدیران شرکت های رنو - نیسان و پژو - سیتروئن امضاء شد تا گام های اولیه برای پیوستن رسمی قطعه سازان ایرانی به زنجیره تامین جهانی رنو و پژو برداشته شود.

حالا پس از یک سال از امضاء این تفاهم نامه و برگزاری مذاکرات متعدد بازرگانی و حقوقی مابین دو شرکت و علیرغم فضای مبهم موجود در روابط سیاسی و بین الملل کشور، قرارداد نهایی این سرمایه گذاری در روز های پایانی سال 96 امضاء شده تا این جوینت ونچر بتواند در ماه های ابتدایی سال جاری فعالیت رسمی و کسب و کار خود را در ایران آغاز کند.

نقطه تمایز این قرارداد نسبت به اندک قرارداد های بین المللی امضا شده در حوزه قطعه سازی، تعهد شریک خارجی در به اشتراک گذاری بازار جهانی خود جهت صادرات 30 % از محصولات تولیدی جوینت ونچر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز همکاری دو قطعه ساز بزرگ ایرانی و فرانسوی

آغاز همکاری دو قطعه ساز بزرگ ایرانی و فرانسوی