مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 اردیبهشت 1397 ساعت 06:152018-04-21فناوري

افزوده شدن ویژگی ضد باج افزار به آفیس


سه ماه پس از انتشار اولین اخبار، مایکروسافت به تازگی رسما اعلام کرد که ویژگی های جدید ضد بدافزار را برای Office 365، مجموعه ابزارهای مبتنی بر اشتراک تجاری این شرکت ارائه کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این ویژگی جدید File Restore نامیده می شود و یکی از ویژگی های OneDrive است که به کاربران اجازه می دهد تا به بازگرداندن فایل ها به 30 روز گذشته سیستم، دسترسی داشته باشند.

OneDrive File Restore می تواند برای حذف انبوه فایل های تصادفی، فایل های خراب یا دیگر رویدادهای مصیبت بار استفاده شود، مایکروسافت ویژگی محافظت سیستم ضد باج افزار را برای ذخیره فایل های مهم داخل پوشه One Drive معرفی می کند.

کاربران بدشانسی که فایل های آنها از بین رفته یا از طریق باج افزارها آلوده شده اند می توانند از گزینه جدید File Restore در داشبورد One Drive استفاده کنند.

بر اساس اطلاعات سایت پلیس فتا، علاوه بر این، مایکروسافت مکانیسم های داخلی اصلاح شده OneDrive را برای شناسایی زمان هایی که یکی از فایل های حساب های کاربری ممکن است توسط باج افزار رمزگشایی شود را تغییر داده است.

در این موارد، در صورتی که کاربر یک برنامه OneDrive نصب کرده باشد، اعلان ها توسط شرکت Redmond به گوشی هوشمند کاربر ارسال خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزوده شدن ویژگی ضد باج افزار به آفیس

افزوده شدن ویژگی ضد باج افزار به آفیس