مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 اردیبهشت 1397 ساعت 01:352018-04-20ورزشي

حالا در روسیه چه بپوشیم!/لباس فوتبال در دقیقه 90


داستان لباس ورزشکاران ایرانی سر درازی دارد و بعد از اتفاقات و جنجال هایی که برای لباس ورزشکاران در المپیک 2016 به وجود آمد، این بار دغدغه مردم کشورمان این است که حالا ملی پوشان ایران باید برای حضور در جام جهانی 2018 روسیه چه لباسی بپوشند! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اینکه بازیکنان فوتبال کشورمان در روسیه چه لباسی باید بپوشند واکنش های متفاوتی داشته است و کاربران شبکه های اجتماعی بعد از انتشار عکسی از یک پیراهن ساده که قرار است ورزشکاران ما از آن در جام جهانی استفاده کنند، عملکرد مسوولان ورزشی کشورمان را مورد نقد قرار داده و اظهارنظرهای جالب و طنازانه ای در این زمینه مطرح کردند.

همه تیم های حاضر در جام جهانی که با یکی از برندهای معروف تولید پوشاک ورزشی قرارداد دارند، علاوه بر تأمین لباس، مبلغی از آن کمپانی ها دریافت می کنند همچنین طراحی پیراهن هر تیم ملی منحصر به همان کشور است و هیچ نمونه دیگری ندارد؛ این در حالی است که پیراهن های ایران در جام جهانی از کالاهای موجود در ژورنال های آدیداس انتخاب شده است.

به عبارتی ایران تنها تیم شرکت کننده در جام جهانی 2018 روسیه است که لباس های ورزشکارانش طرح اختصاصی به خود را ندارد و قرار است ساده ترین لباس های برند آدیداس را تن کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حالا در روسیه چه بپوشیم!/لباس فوتبال در دقیقه 90

حالا در روسیه چه بپوشیم!/لباس فوتبال در دقیقه 90