مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 فروردین 1397 ساعت 20:512018-04-20بين الملل

بازیگر مشهور یهودی جایزه صهیونیست ها را نپذیرفت


رسانه های صهیونیستی روز جمعه گزارش دادند «ناتالی پورتمن» بازیگر سرشناس یهودی هالیوود، در اعتراض به خشونت ها در غزه از سفر به سرزمین های اشغالی برای دریافت جایزه بنیاد «ژنسیس» خودداری کرده است.

- رسانه های صهیونیستی روز جمعه گزارش دادند ناتالی پورتمن بازیگر سرشناس یهودی هالیوود، در اعتراض به خشونت ها در غزه از سفر به سرزمین های اشغالی برای دریافت جایزه بنیاد ژنسیس خودداری کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو"، روزنامه یدیعوت آحارونوت از خودداری پورتمن برای دریافت جایزه بنیاد ژنسیس خبرداد.

بنیاد ژنسیس یک بیناد صهیونیستی است که سالانه جایزه ای به یکی از شخصیت های سرشناس یهودی در جهان اعطا می کند.

به نوشته یدیعوت آحارونوت، مدیر برنامه های پورتمن به برگزار کنندگان مراسم اهدای جایزه ژنسیس اطلاع داده که وی به دلیل حوادث اخیر در سرزمین های اشغالی بسیار ناراحت است و به همین خاطر نمی تواند در مراسم اهدای جایزه حضور یابد.

در همین حال بنیاد ژنسیس در سایت رسمی خود اعلام کرد: با توجه به عدم حضور این هنرپیشه مطرح هالیوود در مراسم دریافت جایزه، این بنیاد مراسم اعطای جایزه را لغو می کند.

قرار بود جایزه بنیاد ژنسیس که از آن به عنوان نوبل جامعه یهودی یاد می شود، امسال طی مراسمی در روز بیست و هشتم ژوئن (6 تیر) به پو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازیگر مشهور یهودی جایزه صهیونیست ها را نپذیرفت

بازیگر مشهور یهودی جایزه صهیونیست ها را نپذیرفت