مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 فروردین 1397 ساعت 14:502018-04-20سياسي

امام جمعه قزوین:
 پاسداران بازوان توانمند اسلام هستند


امام جمعه قزوین در خطبه های نماز جمعه گفت: پاسداران حراست کنندگان مکتب امام حسین (ع) و بازوان توانمند اسلام هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر قزوین که در مسجدالنبی (ص) برگزار می شود، اظهار کرد: از خدای متعال این درخواست را داریم که همه ما تحت تأثیر آیات و پیام های قرآنی قرار بگیریم و موفق به کسب تقوا شویم و همچنین اثرگذار در امر تقوا باشیم.

وی افزود: این که خدای متعال به ما آموخته که وَ اجْعَلْنا لِلْمُتَّقِینَ إِماماً ، یعنی خدایا ما را فقط متقی قرار نده؛ بلکه این توفیق را به ما عنایت کن که در امر تقوا یاریگر جامعه و مردم باشیم و پرچم تقوا را برافراشته نگه داریم و مروج ارزش های الهی، دینی و قرآنی باشیم.

امام جمعه قزوین با اشاره به میلاد امام حسین (ع) اذعان کرد: سیدالشهدا (ع) سرور شهیدان اهل عالم است و اثرگذار در قلوب همه عالم هستند، حتی فرشتگان عالم متأثّر از ایشان هستند، آن عشق و علاقه به سیدالشهدا (ع) و اهتمامی که به زیارت ایشان داریم باید به اثرپذیری و اثرگذاری تبدیل شود.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ادامه داد: فرهنگ سیدالشهدا (ع) باید در جامعه دینی و ایمانی ما توسط علاقه مندان حضرت رواج پیدا کند، ما اگر ادعای محبت امام حسین علیه السلام را دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه قزوین:
 پاسداران بازوان توانمند اسلام هستند

امام جمعه قزوین:
 پاسداران بازوان توانمند اسلام هستند