مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 فروردین 1397 ساعت 14:362018-04-20ورزشي

ماجرای فوتبالیستی که پاسدار شد/ سئوال همیشگی خبرنگاران از یک نماینده مجلس


جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در قرارگاه ثارالله،بابیان اینکه سپاه هیچ گاه به جوسازی ها علیه خود توجه نکرده و به خدمت رسانی مردم و حفاظت از دستاوردهای نظام و حریم ولایت ادامه خواهد داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های مجله فارس پلاس، سردار اسماعیل کوثری ضمن گرامی داشت روز پاسدار، در رابطه با این روز به جام جم آنلاین گفت: اصل نظام جمهوری اسلامی ایران تداوم بخش حکومت علی بن ابی طالب و پیامبر اعظم (ص) است و این دو بزرگوار همواره ساده زیستی و در کنار مردم بودن را سرلوحه کار خود قراردادند.

باید گفت پاسداران در راستای رهنمودهای دیروز امام و امروز رهبری معظم انقلاب ساده زیستی را در دستور کار خود قرار داده اند و لذا فلسفه پاسداری از چنین نظام و سیاستی نشاءت گرفته و برای پاسدار بودن برای ما افتخار است.

وی با تاکید بر اینکه پاسداری شغل نیست و پاسدار خارج از قواعد پست سازمانی خود را حافظ حریم ولایت و مردم می داند، افزود: همان گونه که حضرت ابوالفضل العباس به عنوان نماد پاسداری و جانبازی از امام حسین (ع) سلام ولی و بردار خود حفاظت و پاسداری می کرد، در عصر حاضر هم وظایف پاسداری بر همین اساس در جامعه ما تعریف می شود و به لطف خدا از روز اول شروع ماموریت سپاه تاکنون، نگاه ما به مقوله پاسداری حفظ و صیانت از حری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای فوتبالیستی که پاسدار شد/ سئوال همیشگی خبرنگاران از یک نماینده مجلس

ماجرای فوتبالیستی که پاسدار شد/ سئوال همیشگی خبرنگاران از یک نماینده مجلس