مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 فروردین 1397 ساعت 14:212018-04-20فرهنگي

تهیه کننده فنلاندی سینما: سهم فیلمسازان زن از سینما فقط 10 درصد است


یورن دانر تهیه کننده فنلاندی گفت: 90 درصد فیلم ها توسط مردان ساخته می شوند و معتقدم باید حجم فعالیت زنان در حوزه فیلمسازی بیشتر شود؛ به همین دلیل در مقام تهیه کننده با سه فیلمساز زن همکاری داشته ام.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس"، کنفرانس مطبوعاتی یورن دانر نویسنده، منتقد و تهیه کننده فنلاندی صبح جمعه 31 فروردین در محل گذر اجتماعات با حضور رضا میرکریمی دبیر جشنواره جهانی فیلم فجر، رضا کیانیان رییس کاخ جشنواره و جمعی از اهالی رسانه برگزار شد.

وی در این نشست با اشاره ای به فعالیت هایش در حوزه سینما و ادبیات گفت: به عنوان نویسنده ای که 76 فیلم دارم، می گویم که کارگردانی کار سختی است.

وی افزود: ساخت فیلم در اسکاندیناوی نیاز به بودجه دارد و تامین منابع مالی چندان آسان نیست و من اگر بتوانم در آینده منابع مالی لازم را برای ساخت یک فیلم تأمین کنم فیلمی خواهم ساخت.

این تهیه کننده سینما با بیان این که سال هاست با اینگمار برگمان فیلمساز مشهور سوئدی آشناست، تصریح کرد: امروز این جا هستم که به سوالات شما درباره فیلمسازی پاسخ دهم، هر چند که سینمای ایران را چندان نمی شناسم و می خواهم با حضور در این جشنواره با فضای فرهنگی این کشور بیشتر آشنا شوم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه کننده فنلاندی سینما: سهم فیلمسازان زن از سینما فقط 10 درصد است

تهیه کننده فنلاندی سینما: سهم فیلمسازان زن از سینما فقط 10 درصد است